Пошук

ОГОЛОШЕННЯ ПРО ПРОВЕДЕННЯ ЗАКУПІВЛІ

Дата: 10.07.2023 14:49
Кількість переглядів: 77

 

Відкриті торги (з особливостями)

  1. Інформація про замовника торгів

1.1. Повне найменування: Рокитнівська селищна рада.

    1. ЄДРПОУ 04387421.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Рівненська  область, смт. Рокитне, вул. Незалежності ,15.

1.4. Посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Кибукевич Марія Анатоліївна, фахівець з публічних закупівель, телефон 0666930517, rokitno_sr@ukr.net.

2. Інформація про предмет закупівлі

2.1. Найменування предмету закупівлі: поточний ремонт даху адмінприміщення в с. Сновидовичі, вул. Храмова, Рокитнівської селищної ради.

Відповідно до ДК 021:2015 : 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи.

2.2. Вимоги до предмету закупівлі:

До послуги входять:

Об'єми робіт

               


Ч.ч.

Найменування робіт і витрат

Одиниця виміру

Кількість

Примітка

1

2

3

4

5

1

Розбирання покриттів покрівлі з хвилястих
азбестоцементних листів

100м2

6

 

2

Розбирання лат [решетування] з дощок з прозорами

100м2

6

 

3

Улаштування покриття з рулонних матеріалів насухо

100м2

6

 

4

Улаштування контрорейки

м3

1,2

 

5

Улаштування покрівель двосхилих із
металочерепиці

100м2

6

 

                   

 

2.3. Вид предмета закупівлі: послуга.

2.4. Очікувана вартість закупівлі послуг (розмір бюджетного призначення за кошторисом): 420000 гривень 00 копійок (з ПДВ)(Чотириста двадцять тисяч грн.00коп)

До вартості послуги обов’язково входять надані послуги з поточного ремонту, вартість матеріалів, виробів та конструкцій, вартість експлуатації будівельних машин і механізмів, вивіз будівельного сміття, його утилізація та інші супутні витрати, що пов’язані із наданням зазначених послуг до повного їх виконання та здачі за актом наданих послуг.

3. Вимоги щодо надання послуги

3.1. Послуга має бути надана за адресою: Рівненська обл. село Сновидовичі, вул. Храмова.

3.2. Послуга має бути надана до 31 грудня 2023р..

3.3. Надаватись послуги мають штатними працівниками підприємства без залучення підрядних та субпідрядних організацій.

3.4. Гарантійний строк (безремонтна служба) має бути встановлений мінімум на 3 роки з моменту підписання акту наданих послуг.

4. Процедура закупівлі

4.1. Закупівля відбувається в електронній системі державних закупівель ProZorro.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора