Пошук

До Міжнародного дня людей з інвалідністю служба зайнятості інформує

Дата: 03.12.2020 15:43
Кількість переглядів: 467

Фото без опису

Сьогодні відзначають Міжнародний День людей з інвалідністю. Цей день є
нагадуванням людству про його обов’язок виявляти турботу і милосердя до
найбільш незахищеної частини суспільства — людей із інвалідністю.
У питанні щодо повернення людей з інвалідністю до зайнятості, в доступних
їм за станом здоров'я умовах праці, на допомогу приходить служба
зайнятості. Адже прагнення знайти роботу та бажання бути повноцінним членом
суспільства вже свідчить про активну життєву позицію цих людей. Та
працевлаштування - це лише частина послуг, які можуть отримати в службі
зайнятості люди з інвалідністю. Окрім пошуку підходящої роботи, їм
також  пропонують послуги з професійного навчання. А у випадку якщо особа ще
не визначилася щодо майбутньої професії, або бажає взагалі змінити сферу
діяльності, є можливість пройти спеціальні профорієнтаційні тести та отримати
фахову консультацію щодо визначення професійного спрямування.
З початку 2020 року в Рокитнівській районній філії Рівненського обласного
центру зайнятості 58 людей з інвалідністю отримали статус безробітних. З них 27
особи – це молоді люди віком до 35 років. Всього перебувало на обліку на протязі
11 місяців - 92 безробітних з інвалідністю. За сприяння служби зайнятості роботу
отримали 18 осіб, з них 9 осіб – жителі сільської місцевості, 5 осіб – молодь до 35
років.
Протягом січня-листопада 2020 року 2 особи з інвалідністю пройшли
професійне навчання та працевлаштовані.
У громадських роботах брали участь 4 безробітних з інвалідністю.
Працювали в ТзОВ «Рокитнівський спецкар’єр”.
Для прискорення адаптації на ринку людям з інвалідністю надаються
профорієнтаційні послуги. З початку поточного року 73 особи отримали 122
профорієнтаційні послуги.
Довідково: станом на 1 грудня 2020 року кількість безробітних осіб з
інвалідністю становила 35 осіб, з них - 30 осіб отримує допомогу по
безробіттю.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора