Щодо роботи комісії (уповноваженого) із страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності підприємств, установ, організацій

Дата: 02.03.2021 09:57
Кількість переглядів: 576

 

Відповідно до Закону України «Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 №1105 (зі змінами) одним із завдань Фонду соціального страхування України (далі – Фонд) є здійснення перевірок обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності (далі – ЛН) застрахованим особам, у тому числі на підставі інформації з електронного реєстру ЛН, та здійснення контролю за використанням роботодавцями та застрахованими особами коштів Фонду, які виплачуються на підставі ЛН.

Повноваження перевіряти правильність видачі та заповнення ЛН для прийняття рішення в
призначенні або відмові в призначенні матеріального забезпечення застрахованим особам
відповідно до Положення про комісію (уповноваженого) із страхування у зв'язку з тимчасовою втратою працездатності, затвердженого постановою правління Фонду від 19.07.2018 13, покладено на комісію (уповноваженого) із страхування у зв'язку з тимчасовоювтратою працездатності підприємства, установи, організації.

 

Комісія (уповноважений) із соціального страхування підприємства бере участь у перевірках організації медичного обслуговування застрахованих осіб лікувально-профілактичним закладом, що розташований на підприємстві, дотримання хворими призначеного режиму лікування. Веде облік осіб, які часто та довго хворіють, а також осіб, які отримали листки непрацездатності у зв'язку із невиробничими травмами, аналізує, інформує та вносить пропозиції з питань зниження рівня захворюваності роботодавцю та представнику застрахованих осіб.

 

Основною формою роботи комісії є засідання, які проводяться відповідно до затвердженого нею плану, але не рідше двох разів на місяць. Члени комісії беруть участь у її засіданнях особисто без права передання своїх повноважень іншим посадовим особам.

 

Сарненським відділенням управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України у Рівненській області проводяться (перевірки (обгрунтованості видачі | листків непрацездатності роботи комісій із соціального страхування підприємств, установ і організацій з питань відповідності документів для призначення допомоги по тимчасовій непрацездатності, вагітності та пологах.

 

Найбільш типовими є такі помилки: на лицьовому боці бланка листка непрацездатності відсутні штамп лікувального закладу, підписи, прізвища, печатки лікуючих лікарів та завідувачів відділень (при стаціонарному лікуванні), при виправленні не ставиться печатка «Для листків непрацездатності», не вказується повна назва підприємства, організації, вік (число повних років), режим лікування, на продовженні листка непрацездатності відсутній  попереднього листка непрацездатності тощо.

 

У ході перевірок дані порушення усунені та надано рекомендації комісіям (уповноваженим) із соціального страхування підприємств, установ, організацій щодо перевірки правильності видачі та заповнення документів, які є підставою для надання матеріального забезпечення.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь